Hej, jag har klippt mig!

Jadu, oerhört många dagar bara rullar och flyger med jetpack iväg.. Utan att jag (Björn) hinner skriva något, inte jätte mycket att göra något åt.. Så därför ska jag börja fylla på med så mkt roligt jag kan komma på redan nu!

JOO, vi har nämligen ett film-team här på bloggen, vilket jag glömt att nämna tidigare.. Teamet består av X antal personer som jag inte tänker nämna.. Teamet heter iallafall ¿En Get? och har en youtube användare som jag kan länka:

www.youtube.com/engetproductions

Där kan man kissa & bajsa.. Och tvätta sig.. eller bara hänga sina kläder!

Ehm, de var inte allt jag hade utan jag har nämligen tänkt att nämna vildsvin, vårtsvin och svinstia..
På tal om jultidningar, så har vi nämligen tänkt lägga in så många ord som innehåller boksväverna  "O", "S" & "T".. I just den följden..

Sätt igång era gamla LP skivor med Kafka och NJUT, för nu kommer dem:
ost, herrgårdsost, getost, prästostostron, postbud, post, host, kost, prost, kostcirkel, rost, postcykel, frukost, osthyvel,  prostituerad, prostata, ostsås, frukostbord, mögelost, möglost, lost, brödrost, oster, foster, fosterställning, prostatacancer, lejonost, tacos-tennis, kikhosta, Costas, fetaost,  moster, faster.. nej nu orkar jag inte mer ciao..

/Sten


Kommentarör
Postat av: nic

haha, alltid faster!

2007-11-21 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: