din rims..

Hej, boxer-Magnus här!

Som ni kanske märkt så var det ett tag sedan vi uppdaterade, det är för att både Björn och Magnus varit på fotbollscup å käkat chips..
Idag bjuder vi på en himlans massa roliga saker! det blir allt från dagens outfit till kort fakta om Polen..

Här har ni dagens outfit:
va tycks?


(Det här är INTE tvärtom-språket) Jag och Björn har INTE pussat varandra.. tänk på den ni!


nu kommer en snygging som man måste se! från mig till er:



älskvärd inte sant?

Och nu dagens "gissa personen"!

image55

Nå? langa era svar i kommentarsfältet!

förra veckans rätta svar var Stalin, Ahmed Dara och Hitler! en som klurat ut detta var ingen mindre än Nicke Holgersson. grattis till dig! (och grattis till mig själv, jag fyllde år i fredags faktiskt!!)

Priset som Nicke får är att han blir omskriven lite här på bloggen men det struntar jag i nu för jag är på bushumör!! hihihihi!


Tack för idag pussgurkor!

vi rundar av det hela med att gå ner i varv med ett visdomsord från vår kära (ris)otto..


"SKA DU VA HÄR INNE SÅ FÅR DU GÅ UT!!" -prof. Ottoman, Harvard University 1987


Pusshej!


Kommentarör
Postat av: MR.Hitler

ÅHHH SJHISKT, !! ehmm mitt internet spammades sönder av invaderande maskar när jag skulle kommentera så därför så skriver jag inget mer nu.

2008-04-27 @ 15:17:40
URL: http://zmolklife.com/pinneinäsan&tobbefast
Postat av: MR.Hitler

Killen på bilden är Dave Chapelle som är utklädd till Rick James BITCH !! :D:DD:

2008-04-27 @ 16:40:21
URL: http://zmolklife.com/editförrainlägget

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: