Jul i stugan

Yo folket!
Om ni inte visste så är Björniz i Chile! Han leftade oss i lördags och ska vara borta i nästan 4 veckor!
Så nu är det Mangelito som styr den här festen helt på egen hand!

(lite som dom här tjejerna)




Jag har en tanke om att ha ett litet julbord här på kettferssas :)

Om ni har någon härlig film på youtube så kan ni ju langa adressen så serverar jag allihop på julafton!
(filmen behöver inte vara jul-relaterad utan det kan vara vilken film som helst)
Det blir alltså ett julbord à la kettferssas!

Även jag inser ju att detta är sent påkommet men om det finns någon som vill bidra med något i sista stund så är det bara att brassa på!
Om vi inte får in något från er så fixar jag själv lite goa filmer och serverar er!


Detta är alltså utgångsläget för dagens kettferssas-hysteri..

Förresten, förra året gjorde vi ju en 23:e december-film.. Jag kan ju slänga upp den..




Vi avslutar här idag och jag ger er denna klassikern för att komma i stämning!
(Markos bus i slutet är alltid lika vackert)








Kommentarör
Postat av: wawawawawawwa

wawawawawawawaaawawawawwaa

2008-12-24 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: