matdags

NU SKA NI FÅ HÖRA!

häromdan när jag skulle ta på mig mina underbyxor så fick jag ont i huvudet och min första tanke var att en lampa ramlat ner å dunkat mig i skallen men sen kom jag på att det va nog bara något jag inbillade mig.. jag är ju ett sånt ljushuvud.. :/ OJ DET VA KUL..



HETASTE NYHETERNA!!!

Den världsberömde nazistiska ledaren Adolf Hitler har fått två söner tillsammans med sin fru Åsa!
tvillingar bidde det som ni mer begåvade barn säkert förstod.






De föddes den 19 juni 2008 kl: 15.04 respektive 23.50 så den ene låg kvar i mammas mage och mysade i sisådär 8 timmar, det är därför de ser så olika ut :)

Enligt hemliga uppgifter ska avkomman döpas till Pål Plutt respektive Pål Prutt.


och dagens lika som bär:


Björn Hagge

&

Freddy Krueger


På återseende!

wasp!



Kommentarör
Postat av: Ottoman

Lika som bär var det bästa. LOLOOOLOOOLOl!!!!11one!!

Postat av: Ellen ;P

hahahah xD , lika som bär ;P :)

2008-07-07 @ 10:57:51

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: