Nytt inläggsröv

Hallå kompisar-jyckar! Här kommer en ovanligt kortlista med saker som är roliga måsten i en gympahall! 1. Ärtpåsar. 2. Nätvästar 3. Språngbräda av trä. 4. Lagband (som man även kan använda som svans) 5. Nakna tjejer. 6. Värdesakspåse 7. Röd skumgummiboll 8. Knarkskitbög!!!! Varför kommer jag inte på det roliga som skulle legat på första plats. Jag har tänkt superlänge nu.. Näää nu skiter jag i det! Här kommer Lite tips för dig som ska facerapea snart ; gör ingen jäl statusuppdatering med start av "hej, jag är en..." eller något relaterat med snoppar, sex och magproblem.. Ingen tror på dig då! Bajsa med öppet fönster blir albumnamnet på mitt nästa släpp


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: