Dagx för nyaste tävlingarna som vi bruka köra på den blogg!

Ja som vi redan hintat om några gånger så ska vi byta namn på bloggen som vi alla har läst länge på/i. Titta på hela filmen och tävla om DIN CHANS att få va me o säga vad det ska vara för namn. Som vi byter till då MEN SE FÖR I HELVETE TILL ATT DET INTE ÄR TAGET FÖR VI MÅSTE KUNNA HA BLOGG PÅ DEN HEMSIDA OCKSÅ!!!!!!! FATTA DU ATT MAN INTE FÅR HA SAMMA NAMN T.EX. BLOCKET ÄR TAGET SIDA MAN KAN INTE HA SAMMA NU!!!!!!!!!!!
 
Allt du kan och bara behöve göra är att titta på hela och mejla in sen nere i fältet. där man kan skriva till oss om tips eller bara va ni tycker o så.
Men det finns fler delar!                                                          I tävlingen!!!!
 
 
 
 
 
                               titta här bara
 
 
 
 

Okej först:
  1. ring peteshosk
  2. säg hej ja vill ha pizza
  3. vilken? frågar han eller kanske vilken smak? eller något jag vet fan inte hur de tar redan på vilken man gillar mest
  4. då säger du:
  5. Hej jag skulle vilja beställa hem en kappritchosa eller den dyraste du får välja
  6. (nu kommer buset/(hur man gör i tävlingen))
  7. OM han säger okej dyraste för de e godaste=Okej men ja kan komma o betala innan du ens börjar göra den MEN DU GÅR ALDRIG DIT (egentligen) ;)
  8. MEN
  9. om han säger okej då kapichåsa så svarar du bara ne för min kompis sa att den inte alls va så god!!
  10. !!! hahahaha och den som är bäst vinner!
  11. tävlingen()


Kommentarör
Postat av: Forserumssonen Kristian

Jag fattar inte de olika punkterna.. Tycker allt är sjukt dåligt skrivet! :/

2015-02-20 @ 10:19:33
Postat av: Admin (på Kettferssas eller "staff" typ du fattar)

Tjena kristian! Jag hör att du är kristen för det hör jag på ditt namn men du ska bara följa dom o sen kan du vinna. Börja på 1 och sen är det bara o köra på hejdå din gamle kritask!

2015-02-20 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: