Psykopat skulle jag vilja kalla dig

Tjo längesen ja skrev här...
Hänt mycket i mitt liv nu o mer kommer hända :) 
Har äntligen fått tummen ur röven o gjort ett tufft beslut...
Vet exakt vilka ja inte ska umgås mer med eller prata med..
Ser falskhet i allt nu för tiden..
Har lämnat de tuffa livet jag haft de senaste ( tro inte att ni vet va ja snackar om... För de gör ni inte :)

Mitt liv börjar ta form o jag börjar må bra... Tänker inte leva i alkoholismens värld mer... Jag är värd mer..
Tänker inte utsätta min hund för folk som höjer handen mot honom mer...
Jag tänker inte utsätta mig själv för hot o hårda ord mot mig , kastande grejer,folk som tar tag i mig...
Jag tänker inte sitta i en lägenhet o ruttna för att man inte får gå ut...

Ta reda på lite mer fakta innan ni börjar prata om att jag är en idiot.
Ni behöver inte tro på mig... Men de finns två st Som vet... 
Som har varit med...
Tack o hej.

Dags för frulle :)


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: