jag harar sklett!!!

 
 
 
 
Jag
brukar
äntä
tro på trams!! Tu som spöken, gastar, poltergay och scary. Allt är bara smörjan örjan ()som jag brukar säga), men här om degens så vart jag med om:
0t3ckhet3R
 
jag var enAm hemma och skulle göra
  • ostmavla 
  • åboj
  • läxarna (matte, engelska, gympa.... JAG HAG VET ATT DET ÄR STRESSIGT NJ xD)
Då hörde jag plötsligt i vardagsrummet hur en. Jag blev så skraj så jag höll på att "kaka en mis pantalones" (som det heter på Spanien :D) ((spanska är mitt bästa eamma)
 
då tog jag Mona ben och ett vasst tillhygge för att konfrontera herr otäck som ny börjat lätta upp stämningen och klättra på väggarna....
 
när jag kom ut i rummet
där otäckheten var så kunde jag inte tro dom ögonen som jag har ovanför min näsa och under min panna båda två ljög för mig!!! i mitt tak så klättrade ett liv levand sklett!!!¡¡!!€€€€€€^*^
 

jag sprang genast in på toalyten och låste dörrsatan bakom min rygg. äääääääääää. sklettet fick INTE komma innoch döda mig :'(
Jag hörde hur hans benfingrar knackade på dörren *klackity *klackity* 
ALLTSÅ BEN FINGRAR SOM I ATT SKLETTET ÄR GJORT SV BEN = SKLETT SOMMVI ALLA HAR I VÅRAN KRPP. 
 
  • hahahahajajajja roliga sklettnamn:
  • BENjamin
  • Skellettoklackar
  • franky bones/franky dandy
  • Jeremiah Bonecracket (viscious)
 
hoppas jag inte skrämt livet ut er nu för då finns inte en läsarfan kvar imöra. 
 
dags för frudlö....
 


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: