Jaaaa men jag har väl ändrat meg?

Det fattar jag inte att ja ni fattar när man pratar o sejer men inte fan finns det väl sparat på hårddisk för det? Så vadå skulle allt va bestämt direkt då eller eftersom det inte finns man måste väl kunna byta för vem in i tusanes ska kunna säg nåt om det? Är ju ingen som liksom sitter där me penna o skriver allt o har det sparat så man kan se utan eller jo förresten ibland på rättegång men annars då det är väl för i helvete aldrig något som jag sa på HDD (HårDDisk) så varför skulle man inte få? Kanske är inte ens en själv som kanske velat men omständiheterna gör så man vill endå ska de va förbjudet då eller under the "circumstance" som de heter? Nej asså jag blir bara så trött på hur det e ibland asså man ska ju inte klaga men vem vet för jag säger ju flera gånger här att bevisen inte finns!!! Visa meg var jag sagt de då!!!!!!!! För du kan inte!!


Kommentarör
Postat av: Totto!!!

u said it!!!!!!

2015-10-26 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: