Läs inte denna om du har hjärtfel

För detta e min C-uppsatts så den e lång o jävli tråki att läs så de e ba o ge upp om du är gammal! Eller har sånnan benskörhet du vet som de e på tv!!
 
Jo här kommer rubriken och arbetet::::::::::::            
 
 
 
 
ROCK O METAL, HÄR E DEM OLIKA (SOM FINNS)
 
 
 
Hej detta e mitt arbete om musik (´bara om sån hårdrocks) och tack för att du läser!!! Här ovan ser ni en hård rockar bild och nu kommer innehållsförteckningen ":)"
 
  1. Vad e ens rock också metal?
  2. vem lyssnar på de
  3. vilka gillar den mest då?
  4. Här kommer alla olika typer som jag snsacka om i rubriken
  5. slut
  6. eller nej förresten de e reflektion faaan
  7. o nu e de slut
(bilder kommer lite då o då men ja har inte med de i innehållsförtexckningen oki????)
 
 
 
1111111111111111111111111111111111111111. (nu kommer punkt 1) i listan).
 
Så va ere för oljud som morfar hade sagt? Ja du gubbe de sa du se att jag talar om!!! För anledning en till att ja ens skriver om detta e för jag älskar det och den e speciell musikstil?
Kolla i alla andra så har man sång o bas o kör men i hard rock "slash" the metal så är det också ALLTID en gitarrist. De allra bästa banden hade nästan alltid två också men ibland dog en.,
De finns så många olika rockers så man kan inte ens säga alla men jag ska det sen säg inget till din mamma
 
2!
 
OKay u need ta shutup lil boy vem riktar sig rocken o 50 cent till då? Jo de e vi! BAAAAAAAAARN!!!
 
dÄRFÖR JAG äLSKAR mUSIKEN? Ja, datan visar det. Det är väl så. Kolla här på forskarlaget som bestemt detta
 
Han gjorde allt jobb o hon ba stod där PEKA PÅ VÄTSKAN EN GÅNG TILL skrek hon fucking cpborrnet
 
Alltså. Nu har vi fastställt varför och hur för de e sånna goa toner!!! I metall!!! Shit då går vi raskt över till steg 3!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3-.
 
Alla gillar Rock olika mycket o bara några få älskar the harderst rock FÖR MAN måste nästan födas med det. Som snus och dyskalkyli. Men skojar du att du inte vet? Sa ju det innan?
 
Sa ju PRECIS innan vilka som älskar den mest o de e du o jag. Alla vi barn som tillsammans kan göra något bettre för jorden tillsammans med oss o andra? Denna punkten e typ samma som förra allså men de fattar väl inte du? Eller?
 
 
?
 
 
FYRA
FYRfan också detta är den jobbigaste
 
 
 
                 *Olika stilar av musiken metal/Rock City baby*
 
Ska försöka räkna upp alla som finns nu men tar bara de jag kommer ihåg/orkar/gillar!!!!!
 
KOlla dom e typ sminkrock. Den e rätt ny o många lyssnar inte för de tar sån tid o sminka se men den e rätt mjuk inte som the hard rock LIX du fattar
 
Sen finns det exempel på angry metal som det kommer exempel på nu
Ser du liksom att de är så jääääävla arga? Man kan tro att de inte har nån parkerings plats.
Därför kallas den stillen så för alla i banden är sjukt angry hela tiden liksom.
 
Detta är en väldigt egen stil på ROCK för dom e nästan ensamma me den. De kommer inte från egyptien men de säger att de gör de. Typ ingen annan gör så
 
detta är också en annan men den heter jazz-metall! Man ser ofta att en i bandet är glad, några är arga och den sista vet inte hur han mår men fan va de svänger på basballarna ibland
 
 
Såååå sen så blev de lite fel i listan längst upp så nu kommer både 5 o 6 i sammtidigt. Ja va ska man säga om reflektiuon jag hade för fan SKIIIIIITTTT tråckit!!! när ja skrev deetta men var väl tvungen för jäla musik-ULLA tvinga oss till de!!!
 
men faktistk så var de kul med för jag fick skriva om vad jag ville fastän det måste vara inom musik men ja ville ju redan de!! hahahah fuuuuuck va nice ;)
 
Slut på arbetet snälla säg vad ni tyckte om de e bra saker annars så kan ni bara inte göra det okej?!?!?!?!?! för jag orckar fucking inte höra annar!?!?!


Kommentarör
Postat av: Anonym

sjukt!

2015-10-18 @ 23:54:51

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: