nu ere viktigt

nu måste ni förstå det att inlägget jag skriver här är fan på riktigt och men nu först innan så måste jag bara säga det att jag skriver inte ett ord för att jag vill att ni ska tycka synd!!!! om MEJ!!!!!
Jo för jag skriver det föratt ni INTE ska det men så många fattar alldri så nu berä-
ttar jag ju så alla vet va som gällerMan sätter punkgt efter mening ditt jävla hittebarn
 
Alla bilderna som kommer nu e inte på mej!
 
SÅ TRO NT NGT ANNAT!!!!!
 
 
aa ja har haft en jävla kamp kan man ju lugnt säga.. utan o överdriva elle nått ens.... fan du vet pallade fan inte skolan o fick så dåliga betyg så ja börja ju röka redan när ja va 13 duvet aa man har ju gått igenom en del lix...
 
allti bråk me morsan me så man fick ju norpa ut spritskåpet vid 14 typ ba för att orka hennes tjat!!! ne men älskar fan henne ändå men hon kan va en sån jävla dryyyg!!!! iddi!!!!!! ibland då. farsn kan fan ba dra för han gjorde ju det redan? när jag var 9 lix vem fan gör så mot mej!!!! och sin fru!!!!! fy fan för honom.
 
aja man vet ju varför man är som man är iaf!!! FAAAAN!!!
här komme fler bilder men alla är olika o så
 
ALLTSÅ SÅ-----DJUUUUUUUUUUUUP shit jag får ryssningar varje gång ja ser denna
skaru me på kondylom?
 
 


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: