5 tecken på att du änvänder INSTAGRAM för mycke (humorlista)(humor inlägg)

1. Du står i köket o ba tjena va hungrig ja e så börjar du göra mat men de e hamburgare och du bränner dom för du kollar INSTAGRAM o glömmer dom!
 
2. Du sitter på toan o har bajsat och så klart kollat INSTAGRAM och så vill din familj in men de får vänta för du säger att du inte e klar än och fortsätter kolla INSTAGRAM
 
3. Du ligger i sängen på natten o måste verkligen sova för de e tidigt imorrn med skola men de går inte slita sig från INSTA!!! Asså så är man astrött varje morron o tänker att fan ja skulle lagt mig istället (HAHA den har alla gjort ;) )
 
4. Din mamma vill att du ska laga mat men du säger käften ditt jävla pita jag kollar INSTAGRAM
 
5. Kolla ja ska va ärlig att jag har inte så bra fantasi men typ vi säger att du går på stan o blir rånad av en rånare o istället för att ringa polisen så säger du ba okej du kan ta min väska om jag ba får lägga upp detta på INSTAGRAM?
 
 
hahahahah! sorry asså men fett kul lista ja kunde inte hålla mig ni vet hur de e HAHA fett replay value asså


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: