Stor i orden liten på Jordi

Internet har funnits länge nu! Många dar har gått, och de kom för så gör dagar men vad är de vi lärt oss? Vi har haft flera lärare som heter christina laurelii och hon har haft lärdomar om saker. Men då. Vad då? Att man ska gå o stå o sitta om vartannat.
 
Men så hände det. Twitter kom till stan. Och fitness, och man började göra pepparkakshus med sin mamma och man gjorde pepparkakshus med sin pappa för de hade de gjort med varandra när de blev föräldrar o sa att de gjorde man till jul. Och julmaten, den åt man surru! Varje jul då kom den, då kom den! För så sa man att de skulle va? Jul juli julius
(ge mig ris)
 
  1. Breakthrou!
 
Hologram, godis på pinne, telefoner som man vek ihop. Och framför allt, emojin. Uttalas emojin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är ett ganska långt inlägg om emojis.
 
Här är ett jäng exempel eller spektakel skulle jag kalla det kanske. Alltså att jag inte hade kallat det så till 100% utan att jag möjligtvis gör det. Ganska troligt är det väl men inget som är skrivet i sten eller på ett papper med mitt namn längst ner som jag skrivit själv. Det är inte ens 50-50 skulle jag säga utan närmare 47-53 och då tänker jag inte ens berätta vilken av dom som är störst chans.
 
 
Detta är en film som ni bör se. Det betyder inte att ni måste utan något ni rekommenderas. Det är liksom inget tvång eller en nödvändighet då utan man får lite spelrum att välja själv. Ni har ju inte på papper med erat namn längst ner och det skriver man själv så det är ju ingen plikt så att säga. Man måste inte plikta för det? Säger man så? Det är en liten instruktionsvideo om hur man uttalar ordet emoji (uttalas emoji).
 
Här är lite fler sånna e-mojis. Såg ni vad jag gjorde där? Så uttalas det inte så ni kan se det som ett spektakel (här får man en liten aning om åt vilket håll jag lutar åt i exempel/spektakelfrågan). Jag tycker den med äggen är roligast för man ser att dom är så varma så han blir alldeles blå i huvet och kan typ inte hålla i dom för ajaj dom är för varma säger han.
 
Här är några andra exempel på emojis (här är det lite lurigt för nu kan man inte vara så säker på hur jag brukar välja då mellan exempel och spektakel längre som också är syskonord faktiskt i den här exempel/spektakelfrågan utan det är faktiskt upp till var och en att gissa själva). Den roligaste utav domma tycker jag är äggen igen. Men inte den som har glasögon för den ser blind ut.


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: