THERE IS A NEW KID IN FUCKKING TONW!!!!

För några jävla veckor sen skrev vi om alla jättebra, fina, gulliga och finurliga namn på NERF BLAZTAHS!
 
MEN NU FINNS DET ETT NYTT MÄRKE!
Alttså, de gör typ exakt samma sak som NERF fast med ett annan namn.
 
X-SHOT heter det nya jälva märket på fakkng marknaden mannen lyssna. Idag ska vi tillsammans kolla om dera namn är lika bra. tror fan inte det assåååå
 
1.
Dena heter X-shot attack bow. tydligt jaävla namn ändå! Man attackerar ju fan me d denna båge.
"FET BÅGE!" kommer till och med motorcyklisterna säga!
 
2.
X-maddafacking shot TURBO ADVANCE.
Jag har ju inte dettestat den själv men djag tror att den är jäääävligt snabb och avancerad!
 
3.
X-SHAOT XCESS.
SOM EN BLANDRAS mellan acess och sucess föfan ju! WIN WIN
 
 
än så länge ser det mer normalt ut är NERF.
MEN!
MEEEEEEEEN!
SEN HÄNDER DET NÅGT PÅ HEMSIDAN!
 
4.
EN JÄVLA WATERGUN FÖ FAN!
Den heter Tornado tide! Heeeeeelsicke vad blöt man blir!
 
5.
typhoon thunder mannen! inte illa asså!
 
Sen kommer min favvo
 
6.
X-SHOT STEALTH SOAKER!
varför är det min favvo?
Jag tycker de låter fan som en sneeky jävla gubbe som står i en buske och runkar. sen när man går förbi smyger han upp bakom en och kommer en i nacken!hfdb fdg
 
 
SLUTSATS! (haha fattar du?)
 
NÖRF GUNZ har mycket häftigare namn men X-shot är billigare. det har jag sätt på ytobe!
Nästa vecka kommer vår praktikant Kalle få tillgång till lösenordet som är ostskinka och skriva några inlägg och kanske ändra designen.


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: