Varför finns detta inlägget? Du och jag ska tillsammans komma fram till vad som är maxlängd i en rubrik. Rubriken är det som står först. Alltså före själva inlägget. Det ska väl ge en liten bild av vad inlägget kan komma att handla om, men det finns inget krav på att det är så. Jag menar vi har ju ingen myndighet i sverige som på något sätt kontrollerar så diverse blogginlägg har sammanhängande rubrik och brödtext. Eller har vi? Jag har då aldrig märkt av det. Inte en enda böter har vi fått här på kettfessas och du ska veta att vi är faaan inte bäst i världen på att skriva en rubrik som faktiskt har med inlägget att göra. Jag skulle våga påstå att vi troligvis har en av sveriges mest osammanhängande men fortfarande aktiva bloggar. Det gäller inte bara precis allt för det är inget som hänger ihop utan framförallt rubriken vi skriver och sen texten som följer. Alltså jääävlar vad sjukt dåligt de oftast hänger ihop. Förresten sa jag det att jag ringde guinnes innan och ba yo ma peeps kom hit och mät så vi vinner längsta rubrik på ett inlägg och kommer med i boken eller så men dom ba jo det kan vi göra fast du har ringt till guinnes ölen för helvete din idiot. Vi gör öl och inte böcker fast de har säkert släppt en bok eller två eller så har de en på ingång? Vi får se. Jag hade inte läst deras bok för det måste varit någon slags ölbok men jag hade gärna publicerat den för de som gör det (publicerar böcker) tjänar ofta mycket pengar och då är det fortfarande inte ens personen som skriver ELLER läser alltså vilket jobb de har va? Pengarna bara rullar in och de pillar mest i naveln. Något annat vi får se är hur lång en rubrik egentligen kan vara. Riktigt lång hoppas jag på! Vi ska ju slå rekord? JA! Det ska vi! Jag har gjort denna uträkningen, lyssna nu. Om all denna texten jag skrivit kommer vara med i rubriken när jag klickar på publicera och inte förkortas eller så, då kommer den bli fett lång alltså. Jag tänker inte berätta hur jag gick till väga eller posta bild på mina olika formler men tro mig när jag säger att svaret jag fick från formlerna var i stil med: shit vilken lång rubrik det kommer bli. Den är så lång den rubriken så den kanske inte borde publiceras men kom igen någon måste vara först? Hur många tror du inte det var som sa till columbus att åk inte till det dära amerikat för det kommer suga! Du kommer vara först där sa dom och då finns inga butiker eller golfbanor sa dom!!!! Ja va ska man säga fucking bakåtsträvare som hatar båtar och upptäckt och potatis. Man måste ju typ leta lite för att hitta det goa i världen eller? Aja hoppas du mår bra och inte blir sjuk sen heller, du som läser denna jättelånga rubbe. Det är ett slang jag själv har gjort, rubbe. Det är en liten förkortning på rubrik vettu. Den som kommer före texten. Aa du vet vi sa ju det innan men har du glömt så kan du läsa den igen, rubriken jag skriver? Det står där innan/uppe me text och och det som jag skrev innan fast sång och musik är det thomas g:son som har skrivit för han har väl för i helvete skrivit allt sånt som finns? Inte en enda sång och musik har jag hittat som någon annan ha skrivit tack för OSS på kettfesax hoppas det är ens en person förutom oss själva som läser här längre riktig pissblogg om jag får säga det själv

här kommer en bild för man kan väl inte ha en rubrik utan inlägg? eller? det tar vi en annan gång
visst e han bra lik tyler the creator


Kommentarör
Postat av: Anonym

DEN VA SICK

2017-09-03 @ 18:32:06

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: