yu aint seen nuffin yet!!!!

Okej du fattar inte vad man döper dom hära till egentligen. Ja jag snacker vell om den litt NERF BLASTER som blivit så in i satanens populärt nu för tiden!
 
Liksom titta dom heter olika saker men mest nerf gun liksom. Man kan säga att den börjar som de o sen utvecklas till andra precis som digé(stive)mon.
 
 
 
Kolla jag svär på gud denna är den mest normala jag kan hitta
 
nerf n-strike elite jolt blaster
 
 
Rätt fett namn eller? Jag tycker de va go namn på den pickan asso! But you aint zeen nuthin yet!
 
 
Denna lilla goklimpen då?
Nerf N-strike mega BIGSHOCK blaster!
 
 
 
 
 
wow, chilla mannen!
 
 
 
BUT YO ANT SEEN NUFFN YETT BOII
 
 
 
Vad sägs om DENNA vA?!?!
NERF DOOMLANDS 2169 VAGABOND BLASTER!!
 
 
Shitt fuck mej alltså de va en JÄVLA te puffra de!
 
 
BU JU AIN SEEN NUTTN JEAAT BAAOOOJJJJJJJ!!!!!!!!!
 
 
 
 
VAD HEEEEETER DEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!
NERF N-STRIKE ELITE MEGA MAGNUS BLASTER!!!!!!!!! JA DEN HETER SÅ FÖR I HELVETE GOOGLA DÅ
 
 
 
BUUUU YO AZZZZZ AIN SEEEN FUCKADAHEEAA NUTTRILEINEN YET BUJJJJJ!!!!!!!!!!
 
DU HAR INTE FÖR HELVETE
 
 
 
tio fingrar. upp. till. gud! Nerf ZOMBIE strike ZED SQUAD CLEAR(?) SHOT BLASTER!!!!!! FÖR HELVETE JÄVLA SKIIIIIIT FAAAAAAAAAAAAAAAN LYSSNAR DU PÅ MIG!
 
 
 
 
MEN DU HAR ENTE SETT HAN ENS EN GÅNG ÄN!!!!
 
 
FUCK YOU
DEN HETER!
 
DEN HETER NERF N-STRIKE ELITE MODULUS RECON MK II(MARK TVÅ FÖR I HELVETE DÅ FINNS DET EN ETTA!!!) BLASTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 bu u ai see nui ye boi
 
 
 
okej håll i hatten håll käften håll snattran ta ditt liv LYSSNA. NU!
dra åt seriöst alla ställen du inte vill vara OM DU INTE LYSSNAR NU!!!!!!!
 
DEN HETER
 
  1. NERF
  2. N-
  3. STRIKE (trodde du inte va)
  4. ELITE
  5. ACCUSTRIKE
  6. ALPHAHAWK
  7. BLASTEEEEEEEEEEEEER
  8. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. FÖR FAN JAG GER UUUUUUUUUUUUUUUUUP!!!!
 
Fattar du att DEN HETER Nerf N-Strike Elite AccuStrike AlphaHawk Blaster med dom stora bokstäverna så dom vill för helvete att den ska heta ACCU-STRIKE ALPHA-HAWK!!!
 
 
ALLA DOM HETER DET SÖK UPP SJÄLV SÄGER JAG JÄVLA LEKSAKER


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: