Paddeltennis, som MMA fast med studsig boll! ;)

Hörrödudu din bortkomna lilla gräsand, har du hört talas om paddeltennis eller?  Klart du har, det är ju 2018’s svar på Ebola, skillnaden är dock att den här gången kommer HELA VÄRLDEN ATT DÖ. 

 

”Varför?” undrar du, ”därför” svarar jag. 

 

Det är sååhäääääär dåå vaa att paddeltennis är resultatet av ett gruppsamlag mellan tennis, mma och heroin vilket har gett paddeltennis följande egenskaper: 

 

  1. Beroendeframkallande och kan injiceras med spruta (Heroin)
  2. Våldsamt och utövas i en bur (MMA) 
  3. Ett nät, en boll och ett racket (Tennis)

 

”Vad har detta med Ebola att göra?” undrar du, ”Ta dig i brasan!” svarar jag. 

 

Paddelpaddelpaddeltinnitustennis är en sport för DIG med pungen i gung. Smasha, slå, släng och sparka tills dina motståndare är utrotade från denna planet. Den är också fucking smittsam, varje person som testat sporten tvingar minst 4 andra att göra detsamma och så fortsätter utrotningen att spridas. 

 

Asså shit mannen jag orkar inte skriva mer om detta jävla elände.. får sån sjuk ångest!!! (lider av psykisk ohälsa och äter antidepressiva om jag glömt att nämna det) 

 

Lite goa pix från denna pågående epidemi: 

 
 





Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: