Prao :D

Idag har jag, Humpe praoat! Jag praoade på pizzerizza Ulban. Det var hemskt!! Det första jag fick göra va att slicka ägaren på magen, och tro mej jag kräktes hårbollar sen! Efter detta elände fick ja diska. och inte vaf som helst. utan ÄGARENS KLÄDER :O jag frågade varför jag skulle diska dom då sa han att dom blir renare av diskning än i tvättmaskinen så jag var helt enkelt tvungen att göra detta.. Efter det så tvingades jag att spela komp till Bethovens trea, men inte på trummor utan på ägarens mage. det sista jag fick göra vad det här:



Det var skönt!


Aja nu alla små snygga män är det strax dags att säga adjö men innan det... Ännu en av youtubes älsklingar!


Tack å hej ost/skinkmacka! 

// Nille Polski


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: