Mer varm kärlek behövs! Dagens tema är alltså kärlek!

Jaha då sitter Dadde här alldeles ensam. Oj va han är ensam. Ja nästan ensamast i världen. Usch va synd det är om Dadde här.

Ja som ni säkert sett så gjorde vi våran senaste uppdatering genom att skriva det vi kände i hjärtat och det var gulligt. Innan dess så gjorde vi ett blogginlägg på film, jag hoppas att ni älskade det lika mycket som ni älskar när Jakob tar sats på 20 meter och slänger sej hejdlöst in i en fritt främmande människa så han flyger och sedan springer därifrån. wasp<5<5




TÄVLING!



Nu gott folk är det såhär att jag Hildegard känner mej på gott humör så vi ska ha en tävling som gynnar endast er läsare för vi älskar er! <5 Och eftersom dagens tema är kärlek så handlar dagens tävling självklart om något som har med kärlek att göra. Och det är bio som det ska handla om för det finns knappt något mer kärleksfullt än att sitta och pussas i biomörkret och sedan låtsas att man sett filmen.

Uppdrag: Skriv i kommentarfältet vem du helst skulle vilja gå på bio med av Gunvald Larsson i "Beck" och Attarpsskolans vaktmästare Jimmy. Bästa och mest kärleksfulla motiveringen vinner alltså!

Aber meinhof: Tävlingsledningen är ganska oseriös och humoristisk så att skriva med lite humor är aldrig fel!

Den lycklige vinnaren kommer att tilldelas följande:
Ett par svarta strumpor från "caterpillar", en joker från en speciellt utvald kortlek, ett nyckelband från Erik Dahlbergsgymnasiet och sist och minst en kapsyl.

OBS!
Glöm inte att skriva namn tydligt så det inte uppstår problem när vinnaren utses!


Ja, gott folk det var allt för idag så lycka till med tävlingen så utses vinnaren på onsdag den 31 Oktober. (Såklart bjuder vi på något litet kul imorgon innan vinnaren ska koras men onsdag är i nuläget det viktigaste)

//Ove van Polen


Eftersom vi nu fått höra att folk inte förstår att tävlingen är äkta så följer nu en text som ska hjälpa er alla att förstå.


JAAAAAAAA TÄVLINGEN ÄR PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarör
Postat av: NinjajakoV

Jag skulle lätt vilja gå med vaktis! det känn som han är ganska ensam när han går runt på skolan och fixar och donar.
Så bio med vaktis hade varit skojj. (plus att han har en bil med åtminstånde tre hjul)

GOdDAG // kapten haddock

2007-10-29 @ 22:59:58
Postat av: Jacoooooob korth

Oh yeah! Jag skulle mkt hellre gå på bio med Gunvalds Granne som alltid bjuder på "stänkare". Han verkar ha de så tråkigt i sin lägenget, alldeles ensam och det kan vara bra om han får i sig lite vett och fason! Mer kultur och mindre sprit =)
God morgon!

2007-10-29 @ 23:34:57
Postat av: Bert fjärt (undra om jag får svara)

Usch och fy på dig som icke vet att de är Martins granne som limmar ihop gaddarna, inte gunvald!.. Jag däremot skulle vilja lägga mitt svar på Torvald, för han är ett rostigt högtalar system jag har här hemma.. Love is muy bien!

2007-10-30 @ 10:34:12
Postat av: albin

gunvald bor inte granne med "ska du ha en stänkare" ...smart ass(i)

2007-10-30 @ 11:20:51
Postat av: Knelia

Lätt att jag skulle vilja att gå med gunvald:D han skulle nog tröttna på mina dumma och blondiniga kommentarer ganska snabbt och bli sur ,.. och han är så söt när han blir arg :D
kan inte sluta skratta när han ställer sig och skriker på folk:D så då skulle ja se till så att han blev riktigt riktigt arg och sen skulle jag sätta mig och titta på när han skriker istället för på filmen och så skulle det ju bli en lyckad och framförallt rolig kväll ,.. ialla fall för mig :D

2007-10-31 @ 12:43:03
Postat av: lalala

jag vill gå på bio me gunvald, för han e så ball å hans sexiga röst får hårsäckarna på ryggen att bli lika höga som mount everest + en tredjedel. plus att gunvald e mycket koolare än den där vaktis, dels för att ja inte vet vem vaktis är, men också för att vaktisen på min skola liknar en mus.
så jag har inga bra accosationer.

2007-11-15 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: