dWId... I tankarna på Björnfärs

Det var en gång en uppåtstigande dag sken åt skogen. och olika vänner träffades utan dess like som låg i ett dike.

Goddag Mika så dem båda och joddlade och log och jibbade, jag vill inte ha någon löken idag! Då kan man inte göra annat än undra... Så senare träffades dem utan att yttra sig mer om pålen, men åtminstonde hade dom kommit fram till att lägenheten var sannerligen sann sa sanna Sanna.. Igår när dom ska köpa lägenheten träffade dom mäklaren Pärpå! Peirre som hon egentligen hette jobbar egentligen som engelska lärare egentligen! Så hon spelade mycket pingis med sina MM! familjer. Brr va kallt det vaskas målgåsar i söder och dom är ingen människa omtycker om dem, påesi är påläggande faktura på pårr! BAJS och-så jag måste verkligen städa efter att Bajs-radical har varit här och festat! Oij! sa en man och kollade ner i vattnet, där hon senare hittade ett lik som var likt en urangououououou, om man inte vet hur man ska yttra sig går det alltid skrika sa en vis man åt henne.. Tillbaks till historiaNNNN så skulle det aldrig kunna träna mer idag eftersom Yöj var here och han är ingen man ska ge sig på, då har han ihjäl en... OTUR! Dra dit dr pepper växer på träd om ni inte vill veta mer om mig sade Sade, Sade sade inte mkt mer än så sade Sade. Sade var en man som aldrig fått tillräckligt mycker mjöl i kaffet ibland så han var seriöst ingen glad kvinna! Eeeh, eeh, eeeh, va? HIHIHI, eeh, eeeeeh, eeeh, det vet jag inte riktigt! Är bara EN riktig danskjävel som sagt EN gång! Jag vet inte om ni har tänkt på detta heller men jag hoppas även att vi ska få in mer besökare på denna OTTIJLSOIUG måsiga birra ,d e  voore trevligt iallafall, leta inte efter stavfel då det är som att leta efter hö i en synålshög! AJ, va ont det kan göra.. det är inget man bör testa på! FY FARAO MONS! ÅÅÅH va den där kassen är jobbig när den sitter över mitt huvud och jag inte ser något.. JAGVILLÄTAFRUKOSTJAGVILLÄTAFRUKOSTJAGVILLÄTAFRUKOSTJAGVILLÄTAFRUKOSTJAGVILLÄTAFRUKOST!
Sjukt hungrig ärligt talat men först måste jag skriva klart denna historiaaaaaaaaaaaaa som inte vill låta än något annat ! Eftersom jag vet att alla människor på jorden läser denna text då jorden sprängs om man inte görett..! det är ett stort, stort STORT! I huvet är jag en blond pojke i 45års åldern som heter Niklas Björk! Spännande saker är ofta mera påfrästande än opåfrästande saker! Läs på och det blir det sista du gör !


Kommentarör
Postat av: fiddelonn

Åhej så här mkt har jag inte lä st sen 1974! kände mej tvingad nu på morgonen

2008-10-27 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: