Världens Bästa Videoblogg

Vi ber inte om ursäkt för fördröjningen av uppladdningen!

Det var youtubes fel! - YOUTUBE klippte bort den bästa delen av filmen som ni säkert ser nu och gjorde videon till 4:42.. Jag fick nu posta den i dålig kvalité!

Detta gjorde mig arg och efter TJUGOÅTTA!!!!! timmars tid tillbringat på youtube, så ber jag er att gilla filmen!


..annars tror jag att jag hänger mig! ADJÖ





Kommentarör
Postat av: AntonER

Det här är det bästa som hänt sen erat förra inlägg! :D

2009-10-09 @ 15:37:47
Postat av: AntonER

Det här är det bästa som hänt sen erat förra inlägg! :D

2009-10-09 @ 15:38:03
Postat av: Ost

jädra kul ni ska va dåe.

TV snopp 4 liv

2009-10-09 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: