Ett inlägg från veteranerna

Eller ja bara en av dom då för mange är upptagen precis nu sa han han sa att han skulle komma till diesel om ungefär en timme skulle bara äta tacos med familjen först och jävla rosenblad på golvet men han kommer väl snart då.
 
Så då är det bara jag (bjön) som får uppdatera själv och jag tängte prata om varför jag dansar. Jo många vet redan men vi tar den igen okej då de var han nice guy eddie på förbannade dataspelet tekken som gjorde moves och så blev jag sugen typ. På den vägen är det.
 
Raskt vidare.
 
Till detta. Vädret.
Japp ska prata lite om vädret. Det har varit redi kallst på senaste tiden men det tror jag går över snart fö sommaren kommer och då är det dags för mina två andra hobbysysslor som inte är breakdans!!
 
1. TRICKING!!!
verkligen jätte kul aktivitet som man kan göra både inne och ute
 
2. SKEJTABOARD!!!
också ganska kul tycker inte det är riktigt lika kul som magnus kanske men helt okej. Han och jacke älskar det fan men jag gillar det bara lite.
 
nu sätter vi punkt här för idag bara då det kommer ju mer sen


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: