Julemust är fan ingen tröst i ett fattigt hem ditt förbannade barnhemsbarn

Ch-h-h-h.... chenaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julmust. Vad e de? Hahahahaha asså jag vet inte.
 
 
 
 
Kolla de e en läsk som kommer här.
 
 
 
 
 
Vänta de blev fel bild. Jag ska bara ringa Jasse på lagret så ska vi få ordnin på't!
 
 
Pass på skallepäri!
 
 
 
 
 
 
Här är många av de olika musstera. Finns det fler? Ja det står i stjärnorna som de brukar säga på svenskan i skolan med han läraren som knappt kan det ens ja jag SÄÄÄGGGERRRR då det sa jag!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Har läst någora böcker på bibblan. (Bibloteket.) Där jag läste böcker om all våres julmust. Hela historian har jag läst.
Nu kommer nog fler bilder som jag scannat (alltså "skannat" in med en "skanner") via datan och min scanner jag köpt på loppis på alla julemuss du vill se bild på!
 
 
 
 
 
 
Ne men vänta nu
 
 
 
 
 
 
Vadå detta är ju inte ens bilder på det ja vill ha bild på?????????
 
 
 
 
 
 
Vänta vänta nu. Du där.
 
Du!
 
 
Stopp i backspeglarna för i hundan sa ja!!
 
 
 
 
 
 
*ring ring*
 
*ring-ton igen*
 
- Ja hallå?
- Jo hej detta är matte oppe på centrat (fan inte chokladen) och jag har ett sånnen jäsikens problem serru!
- Det är vad jag skulle kalla "sut" men va gäller saken? sa mannen med databaserna
 
här kommer det spännande musik så håret ba reser sig
 
- Jag försöker ladda upp mina många bilder ska du veta till bloggen sa jag jo och de e någe fel me hela datan!!!!!!! FAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!
- Mannen tittade på mig konfunderat.
- Varför då? sa han och tänkte för sig själv.
- JOOOOO jag vill ladda upp bilder på julmust men det GÅR. INTE. SA JAG.
- Oki men de e ett vanligt problem så jag ska bara klicka här nere så testar du om några minuter om de funkar okej? Tack så mycket för du ringde min service alltså inte min TEservis utan dom fikar man med utan att det är ju en SÖRVICE jag har med datan. Vill du ha en teservis så får jag be dig googla tack hej.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
wow, trevlig kille. Ändå rätt gött med någon som ställer upp så där i mellandagarna när det krisar! Men åter till all min mängd jul-------------must. Nu kommer resten av mitt kollage (collage) jag filmat/fotat och laggt på internet:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN NU GER JAG UPP JÄVLA FITTAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: