Har du bett om ursäkt för ulrikas mattesvar?

Hallå jesus! var var lösenordet nu igen? minns du det?

Ja det var något med pålägg och frå djurriket

hallå var det typ ostmarlemad då eller? nej va fan är det för kombonation hur kan man äta det den är ju från både jur och växt riket hallå olika riken för fan!!! ska man blanda jävla raser oså också eller

Jag har aldrig hört på maken TIN TIN???????????

DJUR OCH VÄXT MARKELAD OCH FUCKING OST.. HAR aldrig smaket det eller sett har du det????


såhär ser det ut har dom sagt iallafall:




fan också det är ju lösenorden inte osteladen

FRÅN OCH MED NU HETER DET NOG OSTELAD!!!!!!!!!!!!


Image result for ost marmeladImage result for ost marmeladImage result for ost marmelad typ såhär antar jag
 
 
har vi blivit en receotblogg nu också tina kokbok o skit
 
ahr du tio minuter nej jag har inte det har du 12 minuter då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



det är som att ha den här på bloggen

Image result for peanut butter jelly time gif

mackan menar jag.............................. då är det inte banaanan utan en jördnotsröv på mackan



 
MAN KAN JHU FACKING HA GIFAR NU KOMMER EN KUL

Image result for craziest gif
Image result for craziest gif
 
wow han borde vara med på americans got talent


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: