RAPPARE I BLÅSVÄDER

Ett lokalkänt rapp-syndikat från orten Bankeryd har hamnat i blåsväder ännu en gång, men denna gång på grund av den 3 år gamla låten "Aj Aj Kapten".
 
Låtens innehåll har kopplats till pedofili och annat gött.
Torgny the man Wijrén angående anklagelserna och annat gött:
"Oh shit, jag trodde att jag räddat en av dom från knark och annat gött! Se på fan!"
 
Ett drev, ett brev och ett skrev gick in på en bar.
Drevet hotade rappsyndikatet, "BHRG": Sug min kuk sa dom

Det är främst två textrader som kritiserats:
"Ditt rövhål, med smör på"
"Ta hand om ungen"
"Helt klart pedofili, det kan vi inte ha på youtube och soundcloud" tycker Anton Anteehero Nyknullatlik Erixon och tar därför bort allt och "glömmer" lösenordet
 
Men det värsta av allt är att det bara är toppen av ett isberg, säger en fotbolls/partaj-präst som kommentar på händelsen. Och om man tittar på ett isberg är det ofta mer is under vattnet, då kan man krocka med sin båt utan förvarning, hallå jag borde fan varit chaufför på Titanic, då kanske vi hade sluppit den filmjävlen. hur gick det till på estonia egentligen?


tack för oss på redaktionen, swisha 0706672250 för att rädda BHRG, märk din betalning med "ostskinka" som också är lösenordet till denna bloggen om du skulle vilja göra inlägg själv...
 
 
 
en dags ska jag också bli veckans bloggare
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Röppni


Kommentarör

Kommentera inlägget här för fan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: